28 de octubre de 2012

Joliebox de octubre

Como cada mes, os traigo la cajita Joliebox con su contenido, incluida la revista Joliemag....que por cierto, nos informa que las suscriptoras tenemos un 10% de descuento para el Bliss Spa del Hotel W Barcelona, conocido como el hotel Vela, de lunes a jueves.

Empecemos!!!



Mascarilla capilar 10+1 y elixir instantáneo de aceite de argán y lino (huele taaan bien), de Alexandre Cosmetics.



SkinMatch Fusion Makeup, de Astor. Maquillaje en textura agua-gel.



Fabulous Foaming Face Wash, de Bliss. Gel desmaquillante para todo tipo de pieles.



Broadway Nails, de Impress. Son unas uñas postizas mediante un adhesivo, me las han enviado de color marrón. ¿Me las pondré? mmmm.



Gel de ducha y leche corporal hechos con extracto de granada, de Weleda.



El Jolieregalo ha sido la Twistband, la última tendencia en EEUU para peinados de moda. A mí no creo que me sirva como diadema sino más bien como goma para el pelo o pulsera. Me la han enviado de color verde oscuro.


Unas muestras de cremas varias, de Ego.


Y hasta aquí el post de hoy, ¿qué os ha parecido?

Besitossss!

2 comentarios:

  1. Esta la veo más flojilla, pero es que la del mes pasado estuvo muy bien...

    ResponderEliminar
  2. Jo aquest mes també tinc les mateixes coses, únicament que la goma del cabell és de color groc (la faig servir de pulsera!)
    Coincideixo amb tu amb les ungles postisses... no crec qe les faci servir. Primer que el color no m'agrada massa, i dubto que s'enganxin bé, com per portar-les mes d'un dia ... provaré un dia a posar-me-les (ja que les tinc!!!) però no sé... no les veig molt pràctiques, però potser em sorprenen, ja t'aniré informant.
    Té molt bona pinta el maquillatge. Me n'he posat una mica a la mà i és del meu to, però a mes té molt bona textura. Això crec que sí que el faré servir´(tot i que ja saps que no em maquillo casi mai jejejjeje)
    Les mostres del cabell trobo que podrien venir en un altre format, tipus "frasco" pq un cop obres aquest "sobre" no crec que sigui fàcil de guardar per un altre ocasió i l'haurem de fer servir rapid rapid pq no s'espamarri por ahi... ejejjeje
    La crema de magrana, no m'agrada com olora, però clar, no sempre es pot acertar!!
    I com sempre... esperant la del mes que ve!
    Marta gacelilla

    ResponderEliminar